نمایشگاه تجهیزات پزشکی مادر
گفتگو با مدیرفروش شرکت روناس تجهیز طب مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
شنبه, 31 اردیبهشت 1390 ساعت 12:46

مدیر فروش شرکت مهندسی پزشکی روناس تجهیز طب " زهرا عنایت جو" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی مادر گفت: این شرکت از سال 1380 فعالیت خود را در زمینه توانبخشی شروع کرد و رسمی ترین تولید کننده ای می باشد که مجوز ساخت را از وزارت بهداشت و درمان جهت تولید و ارائه محصولات جنسی دریافت نموده است.

این شرکت از سال 1385 اقدام به تولید دستگاه های کلینیکی، پوست، زیبایی و تصفیه هواهای خانگی و صنعتی نموده است. این شرکت در حال حاضر در حال بررسی و تحقیق در رابطه با تولید محصول های جدید زیبایی و لاغری با کارایی بالا می باشد.

"عنایت جو" همچنین گفت: این شرکت با کشور کره همکاری داشته و برخی محصولات زیبایی خود را از این کشور وارد می کند. وی اظهار داشت حدود 80 درصد محصولات داخلی می باشد و تنها 20 درصد محصولات خارجی است.

وی در ادامه از جدیدترین محصولی که وارد کشور شده است می گوید: جدیدترین محصول دستگاه های لاغری و کاهش سایز در اولین جلسه و دستگاه های کویتیشن IPL ( رفع موهای زائد) می باشد.

 

وی در ادامه می گوید: مهمترین محصولات این شرکت الکتروسرجری، میکرودرم، رفع سلولیت و جوانسازی پوست، تصفیه کننده وضدعفونی کننده هوا در مدل های گوناگون، دستگاه های رفع موهای زائد، کویتیشن و دستگاه های اندرمولوژی و همچنین حجامت خشک و انواع قلم تنگستن می باشد.

وی در پایان از برگزاری نمایشگاه ایران هلث ابراز رضایت کرد.

انتهای پیام./

منبع: وبگاه 2bb.ir