نمایشگاه تجهیزات پزشکی مادر
گفتگو با مدیر عامل شرکت فجر بهمن مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 02 خرداد 1390 ساعت 07:16

مدیر عامل شرکت فجر بهمن " حسن محمدیان" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی مادر گفت: این شرکت از سال 1383 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه کالاهای پزشکی، بیمارستانی، خانگی، امداد و نجات، صنعت و خودروسازی و پلیسی فعالیت دارد. این شرکت نماینده انحصاری فروش محصولات شرکت گنتوگ در کشورهای ایران، عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان و ازبکستان می باشد.

شرکت فجر بهمن خراسان به عنوان یک شرکت هلدینگ و مادر فعالیت داشته است و مهم ترین محصولات این شرکت گان جراحی، متکاهای ضد تعریق، لباس های زبر با قابلیت جذب رطوبت بالا، تشک های ضد زخم بستر و دستکش های ضد سوختگی و ... می باشد.

وی در ادامه افزود: این شرکت با توجه به تحقیقات گسترده و نیز بررسی صنایع برتر نساجی کشور ترکیه اقدام به اخذ نمایندگی انحصاری محصولات کارخانجات گنتوگ در ایران و در چند کشور از جمله عراق، ترکمنستان و افغانستان نموده است.  گنتوگ از بهترین برندهای شناخته شده در سطح اروپا بوده و از تنوع کیفیت بسیار بالا استانداردهای زیست محیطی و تکنولوژی خاص و انحصاری در عرصه های پزشکی، خدمات ایمنی و امداد و نجات کوهنوردی، گردشگری، هتلداری و وسایل منزل برخوردار است.

وی در ادامه افزود: شرکت فجر بهمن خراسان به عنوان یک شرکت مادر مدیریت شرکت های :

1- موسسه مالی و اعتباری ایرانیان

2- مجتمع سیمان فجر گناباد

3- شرکت نوید فجر خراسان

و ... را برعهده دارد.

وی در پایان از برنامه های آتی شرکت سرمایه گذار فجر بهمن گفت: هدف و برنامه این شرکت توسعه و گسترش محصولات بوده و قصد دارد در زمینه نانو فعال تر ظاهر شود.

انتهای پیام./

منبع: وبگاه 2bb.ir